martes, 6 de octubre de 2009

Serbia, dena polita amaiera ezik / Serbia tutto bello trane il finale


Belgradotik aurrera paisaia zeharo aldatzen da Serbiako iparraldeko lurraldeetan. Lautada handi batek nagusitzen du ingurua, eta aurreko astean tamaina ertaineko landa soroak zirenak, ikaragarrizko tamaina hartu dute. Arto soroak, nere begien ahalmena baino haratago iristen dira, eta arto hori jasotzeko traktoriak, tamaina txukunekoak dira (ez lehengo urtian alemanian ikusitakoen aina, baina bai une hartararte ikusitakoak baino handiagoak).

Pedalei eragin beharreko ibilbidea laua zenez, aurreko egunetan baina zertxobait gehiago astintzeko aprobetxatu nun. Lehen egunean berandu atera nintzenez 70 kilometroekin konformatu nintze, baina hartik aurrera 100 km tik gora egin ditut egunero Budapesteraino. Bidaiari berriz ekin nion gau hartan kristoren ekaitza bota zun, eta nere iglua kalitate proba batean jarri zuen euri jasak, eta baita nota onarekin pasa, lehor lehor egon bainintzen barnean. Temperatura jeitsi egin zuen zertxobait, eta egunean zehar ona egiten duen arren, eguzkia ospa iten dunia, temperatura goxoa bere atzetik doa txakurra bere jabiaren atzetik bezela.

Izenburuak dioen bezela, dena ondo joan zen serbian amaiera ezik. Hungariara zein lekutatik gurutzatuko nuen aukeratua nuen. Subotika hiri-tik pasa beharrean, mendebalderago zegoen Bajmok herri txikitik pasatzea zen nire asmoa. Mugara iritsi ta han zeuden lau funtzionari potrojotzaile. Batek pasaportea hartu zidan, eta".....ummmmm, problem, problem". Beste batek pasaportea hartu eta garitara jun zan. Ta hirugarrengo batek ingelesez zera esan zian, ezin nuela hortik pasa, hungariarrrentzako eta serbiarrentzeko zela soilik muga-paso hori, eta nik muga handiago batera joan behar nintzela. Total, ke 50 kilometro egin behar izan nituen Subotica-ko muga pasuraino juteko, trafiko dexenteko errepideetatik ibiliaz, eta egun erdia galduaz. Funtziorari-potrojoleputak. Ta gainea, bigarren aduana hortan negola, nere pasaportea begiratu, eta arazoa zegola, zeren eta aurreko muga hortan, funtziorari potrojoleak sigilu edo sello bat jarri zian ni kontuatu gabe, eta ondun etzegoen oso garbi pasa ahal nuen ala ez. Bueno, ni ia umore txarrez, mapan egin behar izan nuen buelta guztia esplikau nion, ta azkenian pakea emanez, pasatzen utzi ziaten. Beno...Hungaria azkenian!

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Da Belgrado in poi il paesaggio ha cambiato totalmente nelle zone del nord di Serbia. Tutto 'e una grande pianura e le piantagione adesso sono belle grosse. Le piantagioni di mais sono cosi grandi che a volte non riesco a vedere dove finiscono, e le macchine e i trattori (?) sono diventati di un misura importante, creando piccoli momenti di pericolo quando mi sorpassano.

Come il percorso da fare 'e diventato piano, ho deciso di spingere un po pi'u forte anche se il primo giorno dopo la pausa di Belgrado ho fatto 70 km, tutti i altri giorno ho fatto oltre i 100 km fino ad arrivare a Budapest. La notte dopo la grande città serba ha piovuto come nel diluvio universale e ho potuto vedere che la mia tenda funziona perfettamente, meno male. La temperatura 'e sceso un po e anche se di giorno si sta benissimo, di notte la temperatura crolla e fa un freddo canne.

Come dice il titolo del post, il Serbia tutto bello trane il finale. Avevo deciso da dove passare alla Hungaria, una piccola stradina vicino al Bajmok per evitare il traffico pesante che mi immaginavo nel confine vicino a la città serba di Subotica. Arrivo al confine e erano li quattro coglioni poliziotti. Uno prende il mio passaporto e mi dice "...ummm problem, problem." Un altro prende il passaporto e va al suo ufficio. E un terzo mi dice in inglese che non posso passare, che da li soltanto possono passare i hungaresi e i serbi, che devo andare al confine vicino a Subotica. Fanculo i coglioni poliziotti!. Alla fine ho dovuto fare altre 50 km, perdendo tutto il pomeriggio, per andare al confine che non volevo con la strada trafficata. Boh, bene, arrivo al altro posto, e la mi dicono che "problem", perché uno dei coglioni del primo confine mi ha messo un timbro nel passaporto, quindi non e molto chiaro se poso passare. Io, con fumo nella testa li ho mostrato il percorso che ho dovuto fare per arrivare fino qua, e alla fine, mi hanno lasciato passare. bufff.....alla fine Hungaria!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario