miércoles, 7 de octubre de 2009

Budapest



Hiri hau kamera digital bat kixkaltzeko gai da atsalde batian. Mila eraikin polit, kurioso eta ikaragarri daude txoko guztitan. Hiria bixitatzeko atsegina ere sumatu daiteke kaletik topatzen diren turista pilloarekin. Herenegun iristi nintzenian oinez buelta majo bat egin nun,eta parlamentua, eta beste hainbait eraikin majesuoso ikusi nitun Danibio ibaiaren inguruan daudenak. Hiriak bi zona ditu, Buda eta Pest, Danubioak banaturik daudenak eta bertatik dator izena.

Atzo hostalean bizikletaz bidaiatzen ari ziren bi alemaniar alde batetik eta Kanadiar batekin topatu nintzen. Beraienkin egon nintzen atsalde pasa eta jatetxe hungariar nahiko exkax batea jun ostean birra batzuk edaten, karteta jolasten eta futbolinea jolasten aritu ginan hostalian.

Gaur nere lagun berriekin erregeen moduko gosari baten ostian, turismoari ekin diogu, beti ere bizikletak gure ipurditik urrutiratu gabe. Bihar ekingo diot martxari, eta Txekia menditxua daukat nere aurrean. Ea zelan portatzen diren nere giharrak malda horietan gora.

--------------------------------------------------------------------

In questa città puoi bruciare una fotocamera digitale in un pomeriggio. Ci sono mille edifici belli, incredibili e curiose da per tutto. La città e molto piacevole fare turismo e si vede per tutti i turisti che come me, girano ovunque. Sono arrivato a Budapest l'altro ieri e quel giorno ho fatto un bel giro a piedi, e ho visto il parlamento e altri edifici tutti vicino al Danubio. La città a due parti, una Buda che 'e in collina e la altra Pest che 'e piata, e da li nasce il nome di Budapest.

Ieri ho trovato nel hostel due ragazzi tedeschi e uno del canada che stano viaggiando in bici come me. Sono andato con loro a fare turismo e siamo finiti in un ristorante hungaro che non ci a piaciuto troppo. Dopo qualche birra nel hostelo e un po di calcio barilla.

Oggi sono stato anche con i nuovi amici e dopo che abbiamo fato una collazione di Re, abbiamo fatto un po di turismo, sempre con le nostre amate biciclette. Domani reinizio a pedalare, verso le montagne di Chekia. Vediamo se le gambe ce la fanno. a presto

1 comentario:

  1. Aupa Eneko, txapeldun. Zenbat lagun munduan daukazu, ez ta?. Oso ondo. Munduan gende maja dago. Ondo ibilli.

    ResponderEliminar